Sit maar so by die see en kyk die mis en die wolke…

Closer kan jy nie. Is dit Locust Lust? Of is dit Lust for Life? Of altemit Winter Warmer?

While we were having fun in the Botanical Garden in Caledon, these two were having – well – FUN!

Hierdie foto is ‘n finalis in RapidStudio se fotokompetisie, A Bug’s Life.

Toe ek die woord Close sien, het ek dadelik gedink aan Oupa en Kira, maar ek het reeds voorheen aan dieselfde Weekly Photo Challenge deelgeneem, maar as Together.

http://dailypost.wordpress.com/2012/06/15/weekly-photo-challenge-close/

Comments on: "Weekly Photo Challenge: Close" (17)

  1. WOW – that’s really up close!

  2. Lelike goggas, pragtige foto!

  3. Voor ek die foto gesien het…. het jy my benoud gehad! ;)

  4. great clear photo…a bit saucy

  5. [...] Weekly Photo Challenge: Close « MaanKind [...]

  6. [...] Weekly Photo Challenge: Close « MaanKind [...]

  7. [...] MaanKind Share this:PrintEmailMoreDiggLike this:Like46 bloggers like this. This entry was posted in Kayaking, Photography and tagged Close, Kayaking, New York Harbor, Photography, postaday, postaweek, postaweek2012, Weekly Photo Challenge. Bookmark the permalink. ← Travel Theme: Secret Places Weekly Photo Challenge: Close, Take Two → [...]

  8. It’s a fantastic shot… great for the challenge. Every detail shows nicely… Kudos! :-)

  9. Is dit ‘n bug?
    Dit lyk vir my soos ‘n rooi sprinkaan en so grillerig soos Parktown prawns maar ek erken dis ‘n goeie foto :)

En? Wat dink JY?

Etiketwolk

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 922 other followers

