Sit maar so by die see en kyk die mis en die wolke…

I am thankful for my life, for what I am not.


http://dailypost.wordpress.com/2012/11/23/weekly-photo-challenge-thankful/

Comments on: "Weekly Photo Challenge: Thankful" (17)

  1. [...] Toorts se liggie begin weer dofweg skyn, die Son het al soveel geskuif dat sy strale weer op Maankind begin val en ook sy weer ‘n sagte gloed begin kry, Seegogga se baadjie met die bekende reuk [...]

  2. [...] eendag besluit d’n paar bloggers om op reis te gaan. Dit is Slakkie, Maankindjie, Kameel, Toortsie, Seegogga en Xena Herriemerrie, Karen, Dirkiedup. Olga en die Donkie. O ja, en [...]

  3. ¸.•*¨*•.♪♫♫♪May your week ahead be filled with thankful moments! .♪♫•*¨*•.¸¸ ♥˜”*°•.˜”*°•.˜”*°•.★★.•°*”˜.•°*”˜.•°*”˜”

  4. My Ouma het altyd die storie vertel van die man wat so gekla het dat hy nie skoene het nie. Tot hy een ontmoet het wat nie voete gehad het nie. As ek my Gratitude Diary byhou, voel ek altyd beter oor die lewe. Maar, moet ek bely – ek doen dit nie elke dag nie :(

  5. [...] Weekly Photo Challenge: Thankful « MaanKind [...]

  6. [...] Weekly Photo Challenge: Thankful « MaanKind [...]

  7. [...] Weekly Photo Challenge: Thankful « MaanKind [...]

  8. [...] Weekly Photo Challenge: Thankful « MaanKind [...]

  9. [...] Weekly Photo Challenge: Thankful « MaanKind [...]

  10. [...] Weekly Photo Challenge: Thankful « MaanKind [...]

  11. CL Linstrom-Vorster said:

    Hy laat my, nes vir jou, dankbaar voel vir wat ek het. Maar wat van hom. Wie is hy en waar kom hy vandaan. Waar het sy lewe loop draai en hoe het sy siel verniel geraak deur die ongenaakbare hardheid van talle harte. Waarom le hy hier in plaas van om regop te sit met ‘n lag in sy oe en ‘n groet op sy lippe?

  12. [...] Weekly Photo Challenge: Thankful « MaanKind [...]

  13. En net hier kry ek trane in my oë or die man.

En? Wat dink JY?

Etiketwolk

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 923 other followers

